Sju dagar

Som rubriken antyder så är det sju dagar tills jag åker hem! Redan bokat flygbiljett, men eftersom jag får låna pappas bil så tror jag att jag kanske åker hem i den istället! Skönt att ha en bil när jag väl är hemma och sen att köra bil i nio timmar kanske inte är så jäkla party men.. Vi får helt enkelt se. 

Ikväll hade jag nog det skönaste jobbpasset någonsin, de åttio gästerna vi hade åt på en timme så jag fick sluta redan vid halv tio. En jäkligt skön tid, speciellt när vi inte var klara förren halv två på natten igår.  

Nu ska jag försöka sova, jobbar frukost imorgon, dubbelpass varje dag i en vecka men det är faktiskt väldigt bra med tanke på att jag ska vara ledig i tio dagar. Godnatt kompisar 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0