Trött julia

Det märks på min trötthet att jag har de senaste elva dagarna försökt jobba in lite extra timmar eftersom jag snart ska vara ledig i tio dagar. På dessa elva dagarna har jag jobbat cirka 86 timmar! Det är alltså mer än vad en normal svensk jobbar på två veckor i Sverige. Inte för att jag klagar, behöver timmarna men förstår plötsligt varför jag är så slut i huvudet! Försov mig till och med till mitt lunchpass idag liksom, var helt död! Så pinsamt men som tur var så förstod min chef med tanke på att jag har jobbat som jag har... Nu börjar det ju iallafall närma sig, så taggad! Saknar kattne!
Denna väska alltså... Vem vet, kanske tomten kan komma med den...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0