Svårt att sova...

Du heter: Julia Röd
Smeknamn: JulleBulle, Jullanpullan osv
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Alla möjliga, men ingen särskild.
Beroende av: socker.
Vad tror folk om dig? Ingen aning faktiskt.. Främlingar ser nog mig som blyg medan mina vänner ser på mig som en clown typ haha
Stämmer det? Ja, ganska bra!
Vad får du oftast komplimanger för? Ehm, får inga haha
Hur imponerar man på dig? Genom att vara ärlig, positiv, omtänksam och rolig!
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja, kan även komma på mig med att prata med mig själv....
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Å jag saknar dig så jävla mycket.... Dumt av mig att låta dig åka till bajsnorge..."
Var bor du? Beitostølen, Norge.
Trivs du där? Det går upp och ner men just nu, ja!
Har du haft sex idag: nej
Hur svarar du i mobilen: ah hallå?
Vem ringde du senast?: Elin!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Det var ett långt samtal med massa uppdatering :)
Antal timmar sömn inatt: Nio typ
Sov du ensam: japp
Brukar du komma i tid: oftast!
Hur känner du dig nu: oroad för att jag inte kan sova!
Vanligaste färg på dina kläder: svart kanske?
Vad tycker du om fötter: fulaste fötterna ever
Vad saknar du: Familj, vänner, Katrineholm och Harrys haha
Hade du en bra kväll igår: helt ok!
Favorit dryck på morgonen: juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött
Är du blyg?: bland nya människor...
Sysslar du med någon idrott: haha nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej inte kärlek men man kan ju absolut fatta tycke för någon direkt!
Har du spytt offentligt: haha ja, fint minne :)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex, kul att veta hur det känns för en kille ju, hänga med killkompsar för att få veta mer exakt hur killar tänker och vad de pratar om haha
Är du nöjd med ditt liv: ganska!
Är du bortskämd:
Nej, inte alls.
Vad gör du i morgon: jobbar från ett till elva typ!
Vad är det värsta du vet?: Oärlighet och folk som bara gör en besviken!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Inga ord kan beskriva hur bra dem är.
Vad är det finaste du fått?: fått massa fint, en av de finaste är nog klockan jag fick i studentpresent!
En speciell dag du minns: dagen vi åkte till Ayia Napa
Du samlar på: nadaaaaaa
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag är inte typen som ringer... Vill hellre vara ensam då..
När grät du senast: Det var nog förra veckan kanske
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka på en fet resa med alla jag tycker om!
Vill du gifta dig: haha ja, har typ tre bröllop planerade...
Vill du ha barn: ja :)
Är du musikalisk?: haha inte för fem öre
Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola
Bor dina föräldrar tillsammans: nope
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, många gånger haha
Biter du på naglarna: nej, bläää



Kommentarer
melina

ÅÅÅÅH NAPAAAAA <3 håller med om att det var bästa dagen!

2013-09-16 @ 16:02:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0